iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Euphoria!!!!!!!

Publicerad 2013-03-09 21:26:01 i Allmänt,

Tja, vad man än tycker om melodifestivalen så måste alla hålla med om att adolf fredrik och manillaskolans tolkning av loreens euphoria på finalen av melodifestivalen, var den mest underbara version jag någonsin hört!!! Så fin och så gripande att tårarna sitter i ögonvråna... Tjejer och killar från skolorna, det här gjorde ni fantastiskt bra!! Och jag hoppas att den här versionen visas på stora schlagerfinalen för alla i hela europa, den är den värd, milt sagt!!
Kram från en tagen annoest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela