iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Mar. 19, 2013

Publicerad 2013-03-19 14:44:34 i Allmänt,

Vilket vinterväder det är här idag!? Och jag som vill ha vår! Tycker att det räcker med snö för den här vintern, jag är nöjd.

Så sitter jag nu på väg till skolan för ännu ett samtal om yngsta sonen, det känns lite tungt att vara själv om det, igen...
Roligare kan man ha, jag vet redan vad hans mentorer kommer att säga och vad vi ska gå igenom, som vi alltid gör, suck.

Men ikväll har jag lovat barnen pannkakor, det gör jag väldigt sällan men nu är det dags! Helst vill de ha mormors hemmagjorda äppelmos på men det är slut, så de får nöja sig med köpt.

Åh, gick nyss förbi ett kondis och doften därifrån var mycket lockande...
Jag går gärna hem och bakar istället.

Apropå baka, så har jag lovat att göra piroger i helgen, det börjar bli dags. Men framförallt så har jag kommit igång med bakningen nu och det var dit jag ville komma innan jag började med något som jag kanske inte skulle orka genomföra. Men nu känner jag mej säker på vad jag orkar och på bakningen igen, känns skööönt!

Kram annoest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela