iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Mar. 30, 2013

Publicerad 2013-03-30 21:30:59 i Allmänt,

Den här lilla smaskigheten ligger i frysen och stelnar, tyvärr blir den inte klar förrän om två timmar men då ligger jag nog och sover redan. Men imorgon ska det provsmakas och troligen bakas med, jag känner mej lite taggad efter gårdagens släktgodkännande av fudgebrowniekakan som jag tog med till påskmiddagen. Visst ska jag fortfarande göra om kakan lite, 3 dl kakao är liite för mycket för min smak, men jag blev lite taggad efter alla uppskattande kommentarer. Sen kanske det har lite att göra med min egentid och spendera-pengar-på mej-själv som jag gjorde idag, jag behövde lite förnyelse och kläder köper jag allt för sällan. Jag har också hittat några fina nagellack som jag gärna vill måla på, men jag vill helst inte ha nagellack om jag ska baka bröd och knåda en deg. Tycker det känns lite ofräscht om det skulle komma nagellackrester i den, usch! Men det är flera dagars ledighet kvar så det ska nog hinnas med också!
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela