iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Testing, testing

Publicerad 2013-03-05 10:30:28 i Allmänt,

Nu har jag sällat mej till den stora skaran som har en så kallad smart mobil, på gott och ont. Planen har varit att jag skulle byta till en nyare men när jag själv valde det. Men det vet väl alla att saker och ting inte alltid blir som man själv vill...
Min gamla mobil vägrade visa något på skärmen och utan förvarning försvann alla bilder! Då hade jag inte längre något val förutom att byta. Som tur var lyckades vi efter lite trixande hitta bilderna igen så att jag kunde spara dem, gissa om jag var lättad!! Sen blev det tonåringen som fick visa mej hur jag skulle ringa och messa, ibland är det skönt att barnen vet mer än jag, men bara ibland...
Vi fick skaffa ett nytt simkort också innan allt fungerade som det skulle, men nu har jag en mobil som fungerar i alla fall, pust!
Det är ingen ny mobil utan en lagad men det gör mej inget, tanken på att behöva jaga en ny hade varit värre.
Så nu kan jag visa det jag bakar mycket snabbare och kanske tom skriva lite oftare än vad det har blivit tidigare.

Kram på er annoest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela