iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Fina tavlor

Publicerad 2014-11-13 21:19:17 i Allmänt,

Nu har en mycket duktig målarinna och allkonstnär en tävling på sin blogg, och priset är en av hennes egna målningar. Jag skulle inte tacka nej till det, oljemålningarna är underbara och jag tycker speciellt mycket om havsbilden även fast jag egentligen föredrar höstbilder.
Här kommer länken till hennes blogg : http://oslofru.com/2014/november/tavling.html
Hmm, det blev lite fel först, har inte kläm på det här med länkar... men lyckades till slut, skam den som ger sig!
 
Mina inlägg då, tja, det haltar lite på grund av trötthet efter jobbet men imorgon är det fredag och då har jag klarat av första veckan sedan ryggskottet, det känns bra!
 
Kram annoest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela