iblandbakarjag

En hemmabakare som gärna provar nya recept men även gamla favoriter. Jag bakar för att må bra men självklart också för att det är gott!

Gammal goding

Publicerad 2014-10-17 07:32:14 i Allmänt,

Titta vad jag hittade i affären!

Nostalgi!!

Jag var tvungen att köpa en påse för att se om de fortfarande smakade lika gott men det var inte riktigt samma smak som jag mindes. Tyckte de var aningen för hårda och jag saknade den här gräddiga smaken, nu var det lite mer kola-aktig smak. De finns även i mint och chokladsmak men fruktsmaken hittade jag inte, hoppas att den dyker upp så småningom.

annoest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annoest

En vanlig tjej som mår bra när jag får baka, men det blir inte alltid lika mycket som jag vill.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela